[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 583: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 639: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4516: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3262)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4516: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3262)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4516: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3262)
The Bulgarian Lock On & DCS Community Portal •Oculus Rift
Страница 1 от 1

Oculus Rift

Публикувано: ср апр 22, 2015 2:41 pm
от Airfan
Привет,

Някой притежава ли тази джаджа да сподели какво е усещането да се лети с нея и завива ли му се свят, че чета противоречиви сведения. Върти ми се някаква идея лятото да си купя...

Поздрави

Re: Oculus Rift

Публикувано: нед апр 26, 2015 9:55 pm
от Crash
Привет :)

Имах късмета да пробвам DK1 преди около година в работа на демонстрация с влакче на ужасите. Като цяло усещането е странно, наистина си "във филма", дори при едно от спусканията стомаха ми се обърна за секунда :lol: Но мисля, че в ситуация, при която ти контролираш движенията ще е по-добре.
След мен го пробваха още няколко колеги, някои го свалиха след около 30 секунди и им се виеше свят. Аз изкарах цялото демо, но след като го свалих усещането в първите 10 секунди беше все едно съм се въртял в кръг.

Честно казано ако ми се удаде възможност бих го взел.

Re: Oculus Rift

Публикувано: нед май 03, 2015 11:02 pm
от Airbuster
В офиса имаме DevKit 2, който е с по-висока резолюция и възможност за проследяване в пространството (6dof positional tracking). Това, което е интересното за мен е, че наистина успява да излъже вестибуларния апарат. Например ако се возиш на нещо което се движи с висока скорост в пространството и стоиш прав при някой от завоите може направо да паднеш. Иначе визуалната страна - мога да го оприлича като да отидеш да гледаш 3д кино с бинокъл. Резолюцията, макар и Full HD, e доста ниска. Дисплей-а ти е супер близо до очите и пикселите са доста очевидни. Пробвах да полетя на DCS World и не беше зле, но не беше и супер феноменално. Чуства си се че си вътре в кабината, но поради ниската резолюция няма никаква възможност да разчетеш инструментите. Така че, според мен тази технология има още бая време да се изпипва, докато стане годна за масова употреба. Ще поживеем и ще видим...